-
VITARA
CROSSOVER WITH SUV STYLING
FARURI CU TEHNOLOGIE LED
Blocurile optice față folosesc tehnologie LED și asigură un consum redus de energie pe durata folosirii fazei scurte. LED-urile cu tentă albăstruie asigură o impresie de modernism.
SPAȚIU INTERIOR CE OFERĂ O SENZAȚIE PREMIUM
Atunci când intri într-o Suzuki Vitara este ca și cum ai pătrunde într-o lume rafinată, plină de materiale de calitate, cu o ergonomie în care fiecare buton, comutator sau comandă se află la îndemână. Bucarați-vă de un interior de care vă va fi greu să vă despărțiți.
PANOURI NOI, DIN MATERIALE MOI
Partea superioară a bordului a primit acum noi materiale, moi, pentru a întări sentimentul de calitate din habitaclu.
ECRAN TACTIL, DE 7 INCH
Sistemul multimedia include un ecran tactil care este la fel de ușor de folosit și intuitiv precum un smartphone. El poate afișa chiar aplicațiile de pe smartphone-ul personal, odată conectat terminalul prin tehnologie Bluetooth sau prin cablu de date cu conexiune USB. Pe lângă această funcție, ecranul este interfață pentru sistemul audio, pentru camera de mers înapoi sau pentru sistemul de navigație.
DISPLAY LCD MULTI-INFORMAȚIE DE 4,2 INCH
Un display nou, LCD, cu dimensiunea de 4,2 inch și care afișează mai multe informații este disponibil acum între ceasurile de bord. Acesta îi oferă șoferului date despre sistemul ALLGRIP, distribuirea forței G în timpul rulării, cuplul motor livrat de motor sau forța de frânare aplicată, pe lângă multe altele.
TAPIȚERIE NOUĂ
Scaunele și bancheta sunt îmbrăcate într-o tapițerie nouă, profilată cu elemente geometrice, stilate, care mărește gradul de confort oferit pasagerilor.
DESIGN NOU PENTRU CEAS
Incorporat în planșa de bord, noul ceas adaugă o notă de modernism și un aer sofisticat spațiului destinat șoferului.
„Un vehicul care poate parcurge drumuri dificile și care poate ajunge în locuri în care automobilele nu puteau ajunge în trecut”. Pornind de la această filozofie, primul vehicul Suzuki cu tracțiune integrală a fost proiectat și construit în 1970. Practic, acela a fost momentul începerii dezvoltării actualului sistem ALLGRIP, unul modern și plin de tehnologie de ultimă oră. Actuala tehnologie 4x4 dezvoltată de Suzuki dorește să le ofere utilizatorilor mai multă plăcere la volan și emoție. Cu o Vitara echipată cu ALLGRIP îți poți mări spectrul de interes în ceea ce
privește acțiunile pe care le poți practica în aer liber și îți poți îmbunătăți stilul de viață
MOTORIZARE MILD-HYBRID
MOTORIZARE STRONG HYBRID
MOTORUL 1.5 DUALJET STRONG HYBRID 140V
Sistemul Strong Hybrid este unul compact, ușor, ce poate funcționa în mod hibrid sau pur electric. Acesta combină motorul DUALJET de 1,5 litri, o unitate motor/generator electric, un power pack format dintr-o baterie Li-ion și un invertor și o transmisie AGS.
Unitatea motor/generator permite deplasarea în modul pur electric și asistă motorul termic în timpul accelerării. Mai mult, unitatea motor/generator permite deplasarea pur electrică în marșarier și poate contribui cu extra cuplu când ambreiajul este decuplat, pentru schimbări de treaptă mai line.
Atunci când vehiculul se deplasează cu viteză constantă, unitatea motor/generator electric folosește o parte din puterea produsă de motorul termic pentru a genera electricitate, ceea ce mărește autonomia pur electrică, reduce consumul și creează condițiile unei deplasări silențioase.
În timpul decelerării, unitatea motor/generator electric recuperează o mare parte din energie pe care o folosește pentru a reîncărca bateria și a menține un nivel ridicat de energie stocată.
Transmisia Manuală Robotizata îmbină beneficiile unei transmisii manuale cu cele ale unei transmisii automate pentru a oferi schimbări prompte de treaptă. Mai mult, cele șase repoarte și etajarea acestora contribuie la consumul redus de combustibil.
În ciuda design-ului compact, noul motor electric oferă o putere maximă de 24 kW și un cuplu maxim de 60 Nm. Acesta poate pune lin în mișcare autovehiculul și poate susține accelerarea, sau îl poate propulsa pur electric (fără intervenția motorului termic) la viteze mici, la viteze de croazieră sau la deplasarea cu spatele, pentru o experiență de condus silențioasă și un consum redus de combustibil.
Motorul de 1,5 litri oferă un consum redus de combustibil, emisii scăzute și niveluri superioare de cuplu și putere. Economia excelentă de combustibil este atinsă printr-o serie de inovații.
Injectoarele duble amplasate în vecinătatea supapelor de admisie și raportul de compresie crescut asigură o combustie eficientă. Temperaturile de ardere sunt coborâte și pierderile de combustibil sunt reduse de sistemul performant de recirculare a gazelor (EGR), în vreme ce culbutorii cu role reduc pierderile cauzate de frecare.
Mai mult, sincronizarea supapelor de admisie și evacuare este optimizată de sistemul VVT (temporizare variabilă a supapelor).